160 de ani de la nasterea lui Eminescu

O poezie edificatoare in  cinstea marelui Mihai Eminescu

La zidirea soarelui se stie,
Cerul a muncit o vesnicie,
Noi muncind intocmai ne-am ales cu,
Ne-am ales cu Domnul Eminescu,
Domnul cel de pasare maiastra,
Domnul cel de nemurirea noastra,
Eminescu, Eminescu,

Mi-L furara doamne adineauri,
Pe inaltul domn cu tot cu lauri,
Ma uscam de dor in piept cu plinsul,
Nu stiam ca dor mi-era de Dinsul,
Nu stiam ca doina mi-o furara,
Cu stravechea si frumoasa tara,
Eminescu, Eminescu,

Ref.
Suntem in cuvint si-n toate,
Floare de latinitate,
Sub un cer cu stele sudice,
De avem sau nu dreptate,
De avem sau nu dreptate,
Eminescu sa ne judece.

Acum am si eu pe lume parte,
Pot imbratisa maiastra-ti carte,
Stiu ca frate-mi esti
Si-mi esti parinte,
Acum nimeni nu ma poate minte.

Bine ai venit in casa noastra,
Neamule tu, floarea mea albastra,
Eminescu, Eminescu.

Ref.

2 Responses to 160 de ani de la nasterea lui Eminescu

  1. jane says:

    si cantata de Doina si Ion Aldea Teodorovici.
    Superb !

  2. Azi la o emisiune dedicata lui Mihai Eminescu , pe TVRM Educational, am auzit melodia cantata de Cristofor Teodorovici.Respectele mele fiindca duce mai departe opera parintilor

Lasă un răspuns

