Interesant

Azi am citit ca Papa recomanda preotilor catolici sa isi faca blog ca mesajele lor sa fie receptioanate.De ce biserica catolica ,in ultimul timp ,este mai deschisa spre stiinta iar cea ortodoxa nu? Sa nu uitam ca Vaticanul a recunoscut existenta extraterestrilor.

3 Responses to Interesant

  1. Pai s-au pus aparate de aer conditionat in biserici! :))
    Eu zic ca-i un pas inainte…
    Cat despre bloguri …calculatorul in general este considerat lucrarea diavolului. Eu asa am auzit ultima data.

  2. Daca s-ar face publica arhiva Vaticanului am ramane cruciti

  3. cadaveria3 says:

    Calculatorul nu este lucrarea diavolului, nu stiu de unde iti iei informatiile!? Este un obiect obiectiv, neutru, poate fi folosit in mod rau sau in mod bun, altfel Patriarhia nu ar mai avea site. De asemea sunt destule site-uri ortodoxe (ASCOR, OT etc.), insa preotii au alte treburi decat sa stea toata ziua pe net. Poate ar fi indicat sa va documentati si sa cercetati ce este BO, inainte sa ii aruncati cu degetul.
    *
    BO nu are nimic cu stiinta, insa nu face nici un sincretism, unde amesteca si stiinta si ortodoxia, sa faca o ciorba. Una e sa fie complementare, alta e sa fie amestecate. Apoi, avem sfinti si credinciosi care au cochetat cu stiinta, numai eu stiu de cativa. Si de ce ar trebui sa faca BO ce face BRC, mai ales cand este la mijloc si o schisma mare? Noi nu avem treaba cu ei, nu modificam BO dupa lume, ci invers. (cand zic BO nu ma refer la oameni sau la ierarhie;se cam confunda Biserica cu ierarhia si este gresit)

    (iar eu abia acum am vazut cat de veche este aceasta postare…)

Lasă un răspuns

