Pe banii mei

Ieri am vazut la TVR 1 o emisiune in care poporul roman era acuzat de holocaust.Nu suport ca sa fiu acuzat pe banii mei de holocaust.Vorbeau despre progromul de la Iasi.Au uitat sa spuna ca acolo o parte din evrei faceau semne avioanelor sovietice unde sa bombardeze .Un lucru foarte important , era razboi .Avioanele nemtilor au vazut ca semnalele sunt facute din cartierul evreiesc au raportat autoritatilor romane , iar Antonescu a dat ordine sa fie arestati  toti evreii.Daca Antonescu era criminal ii ducea la Auschwitz.Antonescu a fost cel care a dat mii de pasapoarte in alb pentru evreii din Ungaria si Polonia.Putem vorbi de holocaust doar in ardealul horthyst.Marturiile lui Leopold Lazar Schobel , evreu din ardealul de nord ocupat de Horthy, „Nici nu am vazut si nici nu am auzit sa fie vreun evreu trimis la Auschwitz sau la Birkenau de catre Antonescu” sau „Cand m-am intors la Sfantu Gheorghe  nu am mai gasit pe niciunul in viata dar la Brasov si la Bucuresti erau toti cu exceptia unuia care murise de batranete”  si-a incheiat marturiile cu expresia „In fata romanilor, noi evreii, trebuie sa ne scoatem palaria.” Asa ca cei de la TVR sa nu mai cheme asa zisi experti sa isi dea cu parerea pe banii mei .Dar ce sa spun daca Patapievici primeste nu stiu cate milioane de euro pe aparitie.

2 Responses to Pe banii mei

  1. Este un trend acum sa vii cu cateva idei „originale” ca sa dai peste cap audienta. Oamenii casca gura la rahaturile astea pentru ca nu cunosc termenii vehiculati. De exemplu: holocaust…
    HOLOCÁUST s. n. 1. (ant.; la evrei, asirieni etc.) sacrificiu în cinstea divinității, în care animalul sacrificat era ars în întregime pe altar. 2. exterminare a unui mare număr de oameni. 3. (fig.) ofrandă, sacrificiu. (< fr. holocauste)

    Iata explicatia, nu pt tine ci pt cine mai arunca un ochi p-aici…ca sa se inteleaga ce periculos e sa faci astfel de afirmatii in necunostiinta de cauza.
    Patapievici e un ratat. De ceva timp, defapt de ceva ani incoace a dat-o in bara de nenumarate ori. Parca zici ca i-a scazut IQ-ul la nivel de idiot. Sau poate ca era.

  2. Multumesc de completarile facute.Uitasem sa scriu ce inseamna holocaust

Lasă un răspuns

