Ati politizat cultura

Azi am primit noul numar al revistei ” Plaiuri Sacelene”editat de catre Asociatia Cultural Sportiva „Izvorul ” al careia sunt si eu membru.Am ramas placut impresionat de catre noul grafic al revistei , care este net superior celui vechi.Citind revista  am constatat , cu amaraciune in suflet , ca unele articole sunt cam prea „portocalii” .Adica cei care conduc  orasul si-au bagat coada si aici.Eu nu spun sa nu sustina cultura , ba din contra , dar sa nu o foloseasca in scop de propaganda.Voi continua promovarea revistei dar nu inseamna ca va voi promova pe dumneavoastra.A incercat si Lata sa o „ingalbeneasca” dar atunci, din fericire, am aflat eu mai repede si am facut public acest lucru.Acum nu am  aflat.La fel as fi facut si daca era alt primar

4 Responses to Ati politizat cultura

  1. Trebuie sa te astepti la asa ceva. Sigur revista este sustinuta „politic”. Asa ca trebuie sa scrie „politic”.

Lasă un răspuns

