Craciun fericit tuturor!

Vreau sa va transmit un Craciun fericit tuturor celor care citesc acest blog! Sa fiti mai buni si sa aveti parte de bucurie multa sanatate si fericire. Va multumesc ca imi suportati tampeniile pe care le scriu 🙂 .  Pe domnul profesor Miklos Levente il rog sa-i transmita si domnului Darjan din partea mea sarbatori fericite si-i multumesc, inca o data, pentru invitatie. Eu unul nu-mi doresc decat sanatate ca-i mai buna decat toate.

4 Responses to Craciun fericit tuturor!

  1. Mulţumesc pentru vizită şi pentru urări, dragă Paul.
    Crăciun fericit şi La mulţi ani! Şi eu îţi doresc multă sănătate, mult noroc şi multă bucurie! Îţi mulţumesc şi pentru interesul pe care îl ai pentru ceea ce se întâmplă dincolo de Prut. Mă bucur de această atitudine a ta şi te rog să nu te schimbi, sunt sentimente foarte frumoase, care ar trebui propagate, popularizate, încurajate.

    P.S. Sper ca în anul care vine să am şi eu mai puţine probleme care să-mi împiedice comunicarea pe net (acum sunt prea multe! 🙂 ). Eu m-am obişnuit deja că legătura mea cu lumea internetică are un caracter sincopat şi… cam deficitar, dar… nu e bine. Sper că până în martie se va rezolva.

    • Va multumesc frumos. Ce bine ar fi ca si la noi in tara sa avem oameni de cultura ca la voi. Adevarati vectori societali. La noi oamenii au incetat sa mai lupte. Saptamana trecuta am avut probleme cu canalizarea pe strada. Cand au venit cei de la Antena 1 sa filmeze toti au fugit in casa. Chiar si acum imi vine in memoria vizuala spectacolul sustinut de sotii Aldea-e Teodorovici la Brasov si momentul cand s-a anuntat moartea lor. In ultimul timp, la Sacele, pe la toate evenimentele importante( ma refer la ziua orasului si altele) se canta piesa Eminescu.

  2. hachich says:

    Draga Paul, in primul rind iti multumesc ca de fiecare data gasesti metode de a fi mai aproape de oameni, da-ai face putini mai buni… cel putin in cazul meu ti-a reusit, de-ai ajuta si de a le aduce putin echilibru sufletesc. Iti multumesc ca existi si nu te lasi degradat si modelat de ceilalti.
    … Nu vreau sa-ti scriu cele mai frumoase urari, pina la urma sunt doar cuvinte. Iti doresc, pur si simplu, tot binele din lume si armonie sufleteasca!
    Cu respect si dragoste, Liuba.
    Sarbatori fericite!!!

    • Ca de obicei esti unica. Daca nu ai prajitura in casa poti sa incerci reteta de placinta mocaneasca. Este delicioasa. Azi m-a sunat sa imi ureze sarbatori fericite unul dintre cei mai mari experti in hipnoza. Faimosul Horia Nita.

Lasă un răspuns

