Scrisoare catre Mos Craciun.

Draga Mos Craciun.

 

Vreau sa stii ca am fost un copil cuminte si ca am  facut fapte bune. Am promovat cultura saceleana la nivel national dar si international. Am facut o grama de poze si le-am pus pe net ca sa vada strainii ce oras frumos avem. A mai recenta fapta buna este ca am inceput sa o invat pe o fata din Turcia limba romana. Sper sa tii cont de scrisoarea si sa imi aduci multa sanatate bucurie si fericire.

Paul.

One Response to Scrisoare catre Mos Craciun.

  1. Pingback: Scrisoare catre Mos Craciun. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

