In curand anul se innoieste.

Fie ca anul ce vine sa va aduc multe bucurii voua si celor dragi voua  multa sanatate pace si bucurie! Mie nu imi doresc decat sanatate ca-i mai buna decat toate!  Prietenilor mei din Basarabia le urez un viitor mai bun si sa aibe grija ca acum asupritorul are o fata democratica dar tot asupritor este. El nu isi schimba naravul. Acum incep cu cateva mesaje personale. Doamnei Argentina Gribincea ii doresc sa poarte cu mandrie numele de familie. Nu stiu daca sunteti ruda cu cantaretul Nicolae Gribincea sau este pura coincidenta!?  Elenei Margineanu ii doresc succes in pictura si  o vad o viitoare pictorita de renume mondial.  Lui Sergiu Cernauteanu ii doresc sa continue lupta pentru limba si identitatea romana. Ultima, dar nu in cele din urma, am lasat-o pe Liuba. O fata care are un talent extraordinar la scris. Uneori ma mir de unde le scoate. Sa nu puna la suflet tot ceea ce comenteaza unii despre ea. Un om care isi expune gandurile si opiniile nu este disperat sau alte chestii. O sfatuiesc sa se lase de fumat( findca am vazut-o cu tigara in mana intr-o poza) si sa se apuce de scris o carte.Daca ar fi fost din Brasov eu personal as fi vorbit cu un editor de top( pe care il cunosc personal de cativa ani) ca sa-i publice cartea. Pentru cei curiosi sa stiti ca in discutia personala pe care am purtat-o cu Elena Udrea am abordat si problema Basarabiei.

3 Responses to In curand anul se innoieste.

  1. hachich says:

    🙂 ah, Paul! In primul rind, merci ca nu uiti sa-ti amintesti de mine si in al doilea rind fumez pentru ca-mi place si nu pentru ca sunt dependenta sau mai stiu eu,,, pentru a-mi crea vreo imagine. Referitor la carte, nu vreau sa terorizez lumea cu ideile mele de doi bani.

  2. Am uitat sa spun ca imi era dor de tine.

Lasă un răspuns

